Лабораторія випробувань деревини Kiilto проводить випробування клеїв на замовлення клієнтів

Експерти Kiilto забезпечують покращення існуючих продуктів та розробку нових у співпраці з клієнтами. Наприклад, майбутнє клеїв для дерева зараз є дійсно цікавим.

У 2015 році компанія Kiilto заснувала нову лабораторію випробувань деревини, в якій здійснюються певні операції з управління якістю для існуючих клеїв на основі ПВА, ЕПІ та ПУ Крім того, в лабораторії розробляють нові продукти, такі як клеї для дерева в несучих конструкціях.

«Ми проводимо багато випробувань в нашій лабораторії за безпосереднім запитом замовника», — говорить Крістофер Міллс, який відповідає за розробку клеїв для дерева на основі ПУ, ЕПІ та ПВА в компанії Kiilto.

Завдяки випробувальній лабораторії, Kiilto може надавати своїм клієнтам необхідні їм рішення.

«Якщо замовник розробляє новий матеріал, проектує нову виробничу лінію або планує ввести в експлуатацію нове обладнання, ми можемо провести випробування, щоб швидше та всебічно відреагувати на потреби клієнта», — каже пан Міллс.


Досвід клієнта надихає на розробку нових клеїв для дерева

За останні роки у галузі клеїв для дерева був зроблений значний ривок вперед у зв'язку з розвитком швидших технологій та обладнання клієнтів, а також акцентуванням уваги на ефективності продукту та факторах навколишнього середовища. Також були внесені зміни до відповідних стандартів.

«Технологія CLT (поперечно-клеєна деревина) — це одна з найважливіших інновацій, для якої ми хочемо збільшити ефективність та якість виробництва за допомогою наших клеїв», — говорить пан Міллс.

У лабораторії ми також проводимо дуже велику кількість випробувань за безпосереднім запитом наших клієнтів.

Стосовно клеїв для дерева, перехід на поновлювану сировину та поєднання різних матеріалів відкривають багато можливостей для подальшого розвитку.

«Цікаво також подивитися, де розвиток будівництва з дерева, нарешті, зупиниться. У майбутньому на перший план вийдуть клієнти. Вони дають мені дуже багато інформації щодо функціональності продуктів і висловлюють свої побажання на майбутнє. Часто це надихає на розробку нових продуктів».